top of page
FAQ
-
Hoe vind ik de juiste maat?S= 26-30 M= 31-35 L= 36-41 Bij twijfel over de juiste maat, adviseren we je te up sizen.
-
Van welk materiaal zijn de sokken gemaakt?PINDAHS weet hoe fijn het is om goede sokken te dragen en daarom wordt er alleen gebruik gemaakt van de beste nylongarens met extra elasticiteit. Tevens is het voetbed van de hockeysok gemaakt van Polycolon. Dit houdt je voeten lekker koel, wanneer jij of je kind(eren) het veld over rennen.
-
Op welke temperatuur moet ik de sokken wassen?Wij raden aan de sokken voor gebruik eenmalig te wassen. Onze sokken kun je beter op maximaal 30 graden wassen. Stop je hockeysokken niet de droger want dan verliezen ze hun pasvorm.
-
Hoe plaats ik een bestelling?Stap 1: Plaats de gekozen items in je winkelmand. Stap 2: Klik rechtsboven op je winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’. Vul je persoonlijke gegevens in en controleer deze goed. Stap 3: Kies voor de gewenste optie: bezorgen of afhalen op afspraak. Stap 4: Kies de gewenste betaalmethode. Stap 5: Tot slot vink je aan dat je de algemene voorwaarden accepteert en klik je op de button ‘plaats bestelling’ om je bestelling definitief te maken.
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet mogelijk om een bestelling te wijzigen / annuleren. Dit betekent dat het van belang is dat je altijd goed de order en de persoonlijke gegevens checkt voordat je de bestelling bevestigd.
-
Waarom werkt mijn kortingscode niet?Sommige codes werken alleen bij een minimum aankoopbedrag of zijn beperkt geldig. Let op: het bedrag van uw bestelling dient altijd hoger te zijn dan de waarde van de kortingscode. Indien je problemen blijft ondervinden kun je een mail sturen naar onze klantenservice.
-
Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?De bevestigingsmail wordt automatisch door ons systeem verstuurd. Toch niet ontvangen? Check je spambox! Staat de mail daar ook niet in? Is er misschien een verkeerde e-mail adres ingevuld? Zoja, dan kun je ons altijd mailen op info@pindahs.nl
-
Wat zijn de betaalmogelijkheden?IDeal Bij PINDAHS kun je afrekenen met IDeal. Na het plaatsen van de bestelling word je automatisch naar het betaalscherm geleid waar je de mogelijk krijgt om jouw bank te selecteren. Contant bij afhalen Ook is het mogelijk om contant te betalen bij het afhalen van de bestelling.
-
Kan ik ook achteraf betalen?Helaas is achteraf betalen niet mogelijk.
-
Is mijn betaling gelukt?Het kan altijd gebeuren dat er iets mis gaat met de betaling. Om zeker te weten dat jouw betaling goed is doorgekomen (wanneer je bijvoorbeeld een foutmelding ontvangt) kun je het volgende controleren: - Controleer je bankafschriften om te checken of het bedrag is afgeschreven. - Nog steeds een twijfel? Neem dan contact op met PINDAHS. Dit kan via info@pindahs.nl. Wij controleren graag voor je of de betaling goed is doorgekomen. Is het voor jou duidelijk dat de betaling niet goed is doorgekomen? Dan is jouw bestelling ook niet geplaatst. Plaats de bestelling opnieuw en probeer opnieuw de bestelling te betalen.
-
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?Je kunt uw bestelling uiterlijk binnen 3 werken dagen thuis verwachten. Uiteraard streven wij naar een zo spoedig mogelijke verzending.
-
Moet ik de verzendkosten betalen?De verzendkosten bedragen €5,- euro. Wanneer u een bestelling plaatst boven de €50,-, zijn de verzendkosten gratis.
-
Voor welke verzendopties kan ik kiezen?Al onze pakketten worden verstuurd met PostNL volgens de standaard levering.
-
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?Nadat de bestelling is aangemeld bij PostNL, zul je een mail ontvangen met een track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van PostNL.
-
Kan ik mijn adres wijzigen?Helaas is het niet mogelijk om wijzigingen in ons systeem aan te brengen na het plaatsen van een bestelling. Daarom willen we benadrukken om je bestelling en persoonsgegevens goed te controleren voordat je de bestelling definitief maakt.
-
Mijn pakket is nog niet geleverd. Wat nu?Het kan zijn dat er bij de vervoerder een vertraging is. Daarom adviseren wij om eerst goed de track&trace code te bekijken. Hierin staat duidelijk aangegeven wat de status van jouw zending is. Toch nog vragen? Neem dan contact met ons op via info@pindahs.nl.
-
Hoe kan ik mijn items retourneren?Iedereen heeft recht op 14 dagen retour termijn. Mocht je de bestelling willen retourneren, vermeld dan het ordernummer in het retourpakket. Wij nemen alleen artikelen retour die ongedragen zijn en nog in originele staat zijn. Stuur je retour pakketje naar: PINDAHS Industrieweg 58D 2254 AE Voorschoten We verwerken elke week de retouren, binnen 1-2 weken wordt het geld op je rekening terug gestort.
-
Wat is de retourtermijn?PINDAHS hanteert een retourtermijn van 14 dagen.
-
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?Wanneer je de zending wilt retourneren, zijn de retourkosten voor eigen rekening.
-
Binnen welk termijn wordt mijn retour verwerkt?Retouren worden binnen 1-2 weken verwerkt en terugbetaald.
-
Kan ik mijn items ruilen?Het ruilen van producten is zeker mogelijk. De producten dienen wel ongedragen, onbeschadigd en in orginele staat retour te komen.
-
Kan ik de items ook op het bezoekadres retourneren?Ja. Je kunt je items op afspraak retourneren op het bezoekadres in Voorschoten. De items dienen onbeschadigd, ongedragen en in orginele staat te worden geretourneerd.
bottom of page